ULUSLARARASI ÖĞRENCİ MÜDÜRLÜĞÜ
İstanbul Gelişim Üniversitesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi'nden kabul ve vize mektubunuzu aldıktan sonra vize mektubunuzla Türkiye Büyükelçiliği veya Genel Konsolosluklara başvurabilirsiniz.

Tüm uluslararası öğrenciler, durumlarına bakılmaksızın, Hırka-ı Şerif Mahallesi Vatan Caddesi No: 64 Fatih / İstanbul'da bulunan İstanbul İl Göç İdaresi Ofisi'nden (İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü) İkamet İznini (ikamet) almak zorundadır. Türkiye’ye giriş tarihinden itibaren 10 gün Uluslararası Ofisimiz oturma iznini almanıza yardımcı olacaktır. Lütfen aşağıdaki belgeleri hazırlayıp ofisi ziyaret ediniz.

İlk Kez Öğrenci Oturma İzni Başvurusu İçin Gerekli Belgeler;

1. Online Oturma İzni Başvuru Formu. Form www.goc.gov.tr adresinden indirilebilir. (Formun çıktısını alıp 5.sayfasına imzalanmalıdır ).
2. 72 TL'lik Vergi Ödeme Dekontu (Oturma İzni ile ilgili ücretleri kapsayan) Üniversiteye En yakın Vergi Dairesi
Avcılar'da (Adres: Cihangir, Ormanlı Cd. Avcılar Hükümet Konağı No: 55, 34310 Avcılar /
İstanbul / Metrobüs: Avcılar Merkez İstasyonu).
3. Finansal Kapasite Beyanı (Uluslararası Ofis'den sağlanabilir).
4. Bildirim Beyanı (Uluslararası Ofis'den sağlanabilir).
5. Pasaport Kopyaları (ana sayfa, vize sayfası, kaşe sayfası).
6. Öğrenci Belgesi.
7. Varsa, Eski Oturma İzni Kartı Fotokopisi.
8. Amaçlanan ikamet izni süresini kapsayan geçerli bir Sağlık Sigortasının fotokopisi,
sigorta yaklaşık. 145 YTL ve Uluslararası Ofisinden temin edilebilir.
9. Dört (4) biyometrik fotoğraf (son 6 ay içinde çekilmelidir; resmin beyaz olması gerekir,
arka fon).