Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

İÇ MEKAN TASARIMI

Programın Amacı
Tasarım kavramı, günümüzde modern yaşamın gerekliliği haline gelmiştir. İç mekân tasarımı; mobilya, inşaat, mimarlık ve iç mimarlık sektörleri ile iç içe tasarım faaliyetlerini buluşturan önemli sektörlerden biridir. Binaların iç kısımlarının düzenlenmesi için; tasarı yetenekleri ile el çizimleri ve ...
Programın Geleceği
Tasarım kavramı tüm dünyada her gün değişen, gelişen bir olgudur. Dijitalleşme ve teknolojinin gelişimi ile birlikte tüm yaşayanlar için yaşanabilir, sürdürülebilir, estetik iç mekan tasarımları sağlamak gerekmektedir. Her geçen gün sayısı oldukça artan nüfus sebebiyle yapılaşmalar da artmaktadır. B ...
Kariyer Olanakları
Mezun olan öğrencilerimiz; kamu kurumlarında tekniker/iç mekân tasarımcısı unvanı ile istihdam edilebilmektedirler. İç Mekân Tasarımı Programından mezun olan öğrencilerimiz; mimarlık bürolarında, mobilya üretimi ile ilgili sektörde ve iç mekânda kullanılan süsleyiş unsurlarının çizim ve üretimini ya ...
Kimler Seçmeli
İç Mekan Tasarımı Programını, araştırabilecek, yeniliğe ve gelişime kolay adapte olabilecek, güncel teknoloji ve tasarım yaklaşımlarını takip edebilecek, detay çalışmayı sevebilecek, estetik düşünebilecek ve hayal, kurgu kabliyeti güçlü olabilecek kişiler ve ya bu konularda kendini geliştirebilecek ...

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

- Aviation Management

- Business Management

- Logistics Management

- Travel Management

- Travel Management and Tourism Guidance

- Civil Aviation Administration of Management

- Transportation and Logistics 

Dikey Geçiş ile Geçilen Bölümler

- Aviation Management

- Business, Logistics Management,

- Travel Management

- Travel Management and Tourism Guidance

- Civil Air Transport Management,

- Transport and Logistics, International Logistics

- Technology and Information Management

Kontejanlar

2025-2026

YKS-Genel-Normal Öğretim
kontejan %50 İNDİRİMLİ TYT
Kontenjan 59
Taban Puanı 190.19327
Taban Başarı Sırası 2660458
kontejan BURSLU TYT
Kontenjan 9
Taban Puanı 320.1445
Taban Başarı Sırası 653026