Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Programın Amacı
Kurum ile halk arasındaki iletişimde köprü görevi üstlenen halkla ilişkiler ve tanıtım sektörü ile toplum için etik ve bilimsel yöntemler doğrultusunda mesleki anlamda donanımlı, sorumluluk sahibi, çözüm odaklı, proaktif, global düşünebilen bireyler yetiştirmektir. Dijitalleşmenin hız kazandığı çağı ...
Programın Geleceği
Günümüzde pazarlama  tüketici alışkanlıkları ile ilgili en önemli değişimlerden biri, tüketicilerin satın alma kararı süreçlerinde hem yüz yüze hem de dijital marka deneyimlerini harmanlamalarıdır. Akıllı telefon ve tablet kullanımındaki patlamayla birlikte, tüketiciler artık her zaman ve her ...
Kariyer Olanakları
Firmaların kurum içi halkla ilişkiler, kurumsal iletişim birimleri ve kurum dışı ajans yapıları içerisinde halkla ilişkiler uygulamaları gerçekleştirilebilecek, her sektörden kurumsal felsefeyi benimsemiş işletmeler.
Kimler Seçmeli
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, sözel, yazılı ve görsel iletişim alanlarına ilgi duyan, hızlı düşünebilen, organizasyon yeteneği yüksek ve sosyal medya becerileri gelişmiş kişiler veya bu yönlerini geliştirmek isteyenler için uygun bir tercih olabilir.

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Basim ve Yayin Teknolojileri

Dikey Geçiş ile Geçilen Bölümler

Fotoğraf, Fotoğraf Video, Grafik, Animasyon, Grafik Sanatları, Grafik Tasarım, Görsel İletişim, Görsel İletişim Tasarımı, Görsel Sanatlar ve İletişim Tasarımı,İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarım.

Kontejanlar

2025-2026

YKS-Genel-Normal Öğretim
kontejan %50 İNDİRİMLİ TYT
Kontenjan 37
Taban Puanı
Taban Başarı Sırası
kontejan BURSLU TYT
Kontenjan 5
Taban Puanı 308.89316
Taban Başarı Sırası 774621