Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

AŞÇILIK

Programın Amacı
Beslenme, insanın yaşamını sürdürebilmesi için yerine getirmesi gereken temel gereksinimlerin başında gelmektedir. Beslenme olgusunun bu özelliğinden yola çıkarak, insanların yemek yeme amaçları değişen toplum yapısına göre şekil alan dinamik bir yapıdadır. Değişen toplum yapısına bağlı olarak birey ...
Programın Geleceği
Günümüzde insanlar dışarıda yemek yeme alışkanlığına sahiptir ve bu durum giderek çoğalmaktadır. Aynı zamanda çeşitli uygulamalardan evlere yemek siparişi vermek giderek yaygınlaşan bir durum haline gelmektedir. Bu sebeple bu alanlarda çalışacak eleman arayışı artarak devam edecektir. Bunlarla birli ...
Kariyer Olanakları
Executive Chef, Sous-chef, Chef de Partie, Dömi Chef de Partie, Chef Saucier, Chef Poissonier, Chef Entremetier, Chef Potager, Chef Rötisseur, Chef Garde-manger, Chef Hors d’oeuvrier, Chef Patissier, Chef Tournant, Commis, Bouchier, Regimiere, Cuisinier de breakfast, Glac ...
Kimler Seçmeli
Yemek yapmayı ve yemeyi seven, takım çalışması yapabilecek, hem zihinsel hem fiziksel olarak çalışabilecek, geniş hayal dünyası ve yaratıcılığı olduğuna inanan, damak tadına güvenen ve sosyalliği ön planda olan kişiler veya bu konuda kendini geliştirmek isteyenler için uygun bir tercih olabilir.

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Meslek yüksekokullarının Kontrol ve Otomasyon, Elektronik Haberleşme Teknolojisi programlarına yatay geçiş yapabilirler.

Dikey Geçiş ile Geçilen Bölümler

  • Bilgisayar Mühendisliği

    ,
  • Biyomedikal Mühendisliği

    ,
  • Elektrik Mühendisliği

    ,
  • Elektrik-Elektronik Mühendisliği

    ,
  • Elektronik Mühendisliği

    ,
  • Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği

    ,
  • Enerji Sistemleri Mühendisliği

    ,
  • Enerji Yönetimi

    ,
  • Havacılık Elektrik ve Elektroniği

    ,
  • Kontrol ve Otomasyon Mühendisliği

    ,
  • Mekatronik Mühendisliği

    ,
  • Meteoroloji Mühendisliği

    ,
  • Uçak Elektrik ve Elektroniği

    ,
  • Yazılım Mühendisliği

    ,
  • Kontejanlar

    2025-2026

    YKS-Genel-Normal Öğretim
    kontejan %50 İNDİRİMLİ TYT
    Kontenjan 82
    Taban Puanı 228.56673
    Taban Başarı Sırası 2038477
    kontejan BURSLU TYT
    Kontenjan 12
    Taban Puanı 323.52731
    Taban Başarı Sırası 619739