Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

PUBLIC RELATIONS AND PUBLICITY

Bölümün Amacı
Department of Public Relations and Publicity aims to train communication specialists who can plan communication applications as a whole, who can think strategically, establish and manage secure communication links, and diversify the means of communication. In order to realize this purpose, Departmen ...
Bölümün Geleceği
Kariyer Olanakları
The graduates of the Department of Public Relations and Publicity have the title of communication specialist, and they primarily work in public relations companies and advertising agents. Today, however, public and private companies need to communicate with their target audiences. Our graduates are ...
Kimler Seçmeli
Uluslararası Akreditasyonlar

Almanya’da 2002’de kurulan ve Avrupa Kalite Güvencesi Birliği üyesi olan AQAS, Dünya genelinde 5000’den fazla programın değerlendirmesini yapmış bir kuruluştur. 90’dan fazla Alman üniversitesinin üyesi olduğu eğitim programlarının akreditasyonunu gerçekleştirmiştir. Verdiği akreditasyon, akredite edilen programın Avrupa standartları ve ilkelerine uygun olduğunu belgeliyor

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

Students can have lateral transfers to “Public Relations and Advertising”, "Advertising", “Radio Television and Cinema”, "Television-Cinema", ”Journalism", “ Communication Sciences", ”Visual Communication Design" and “New Media" departments in Communication Faculties and “Public Relations and Publicity“, ”Radio-Television" and ”Advertising" at the School of Applied Sciences.