Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Videoları

Videoyu izlemek için tıklayınız

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Bölümün Amacı
Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü, iletişim araçlarının oldukça çeşitlendiği günümüzde iletişim uygulamalarını bir bütün olarak planlayabilen, stratejik düşünebilen, güvenli iletişim bağları kurabilen ve yönetebilen iletişim uzmanları yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu amacı gerçekleştirmek üzere, Hal ...
Bölümün Geleceği
İletişim altyapı ve teknolojilerindeki gelişmeler neticesinde bireyselleşirken gittikçe daha da küreselleşen yeni toplumsal sistemde halkla ilişkilerin önemi daha da artırmıştır. Karmaşıklaşan bu etkileşimli yapıda iletişim; kişilerarasından bölgesele, ulusala ve küresele kadar anlık ve etkileşimli ...
Kariyer Olanakları
Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü’nden mezun olarak iletişim uzmanı unvanını kazanan öğrenciler öncelikli olarak kurumsal firmaların kurumsal iletişim departmanlarında, halkla ilişkiler şirketlerinde ve reklam ajanlarında çalışmaktadır.  Ancak günümüzde kamu ve özel şirketlerin de hedef kitleleriyl ...
Kimler Seçmeli
Halkla İlişkiler ve Tanıtım; alana ilgi duyan, sosyallik- yaratıcılık yönü olan, keşfetmekten ve üretkenlikten keyif alan, çevresi ile iyi iletişim kurabilen, güncel gelişmeleri yakından takip eden, toplumu ve toplumsal olayları anlamlandırıp yorumlayabilen, kendini yazılı ve sözlü olarak rahatça if ...

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

İletişim Fakültelerinde bulunan “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık”, “Reklamcılık”, “Radyo Televizyon ve Sinema”, “Televizyon- Sinema”, “Gazetecilik”, “İletişim Bilimleri”, “Görsel İletişim Tasarımı” ve “Yeni Medya” bölümlerine; Uygulamalı Bilimler Yüksekokullarındaki “Halkla İlişkiler ve Tanıtım”, “Radyo-Televizyon” ve “Reklamcılık” bölümlerine yatay geçiş yapılabilmektedir.