Uluslararası Öğrenci Müdürlüğü -

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Videoları

Videoyu izlemek için tıklayınız

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK

Bölümün Amacı
Uluslararasılaşma hedefine yönelik eğitimin verildiği Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün temel amacı, kuramsal bilgi ile uygulamayı entegre edebilen, sosyal sorumluluk bilincine sahip, evrensel etik değerlere saygılı ve bu etik değerler doğrultusunda yaratıcı organizasyonlar ortaya koyabilen ...
Bölümün Geleceği
Küreselleşmenin etkisiyle birlikte mesleğin gereksimine duyulan ihtiyaç gün geçtikçe artmaktadır. Uluslararasılaşma hedefine yönelik eğitimin verildiği bölümümüz mezunlarına kamu ve özel kuruluşların, kurumsal iletişim, reklam, basın ve halkla ilişkiler vb. birçok departmanında ihtiyaç duyulmaktadır ...
Kariyer Olanakları
Halkla İlişkiler ve Reklam mesleğinin doğası gereği, tüm kişi, kurum ve kuruluşlar tarafından ihtiyaç dahilinde olduğu düşünülürse, kariyer olanaklarının sektörel bazda ne kadar geniş olduğu yadsınamaz bir gerçektir.  Bu bağlamda içinde bulunduğumuz küresel dünyada mesleğin gereksinimi  gittikçe art ...
Kimler Seçmeli
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü, sosyal sorumluluk bilincine sahip, evrensel etik değerlere saygılı ve bu etik değerler doğrultusunda yaratıcı organizasyonlar ortaya koyabilen, yeni medya kullanımına hakim, düşünen, analitik bir yaklaşıma ve araştırmacı kimliğe sahip, sosyal sorumluluk kam ...

Yatay Geçiş ile Geçilen Bölümler

The department accepts students with lateral transfer within quotas in accordance with "Regulations Regarding the Transition between Programs at the Higher Education Institutions and Programs under the Bachelor's Degree Program, Double Major, Minor and Inter-Institutional Transfer among the Associate / Undergraduate Programs".

Kontejanlar

2025-2026

YKS-Genel-Normal Öğretim
kontejan %50 İNDİRİMLİ SÖZ
Kontenjan 15
Taban Puanı
Taban Başarı Sırası
kontejan BURSLU SÖZ
Kontenjan 19
Taban Puanı 370.61091
Taban Başarı Sırası 82183