Directorate of International Students -

Yeni Medya ve Iletişim Bölümü Videos

Click to watch the video

YENİ MEDYA VE İLETİŞİM

Aim Of The Department's
İletişim ve medya olmak üzere iki ayrı disiplinden oluşan Yeni Medya ve İletişim bölümü, günümüz teknoloji koşulları da göz önüne alındığında önemi giderek artan bir bölüm olarak karşımıza çıkmaktadır. Yeni iletişim teknolojilerinin ortaya çıkması iletişim sistemlerini değiştirirken, diğer yandan da ...
Future Of The Department's
Giderek dijitalleşen dünyamızda medyanın uygulama alanlarında istihdam giderek artmaktadır. Hem geleneksel medya hem de yeni medya uygulama alanlarında nitelikli çalışana ihtiyaç durulmaktadır. Yaşanan teknolojik gelişmeler ve sektörel beklentiler doğrultusunda uygun formatta müfredat ve uygulama at ...
Career Opportunities
Yeni Medya ve İletişim bölümümüzden mezun olan öğrencilerimiz başta medya olmak üzere, özel ve kamu kuruluşlarının iletişim, basın, kurumsal iletişim, yayıncılık bölümlerinde çalışma imkanına da sahip olmaktadırlar. Öğrencilerimiz geleceğin meslekleri arasında gösterilen, yeni medya uzmanı, basın da ...
Who Should Choose
Gelişen iletişim teknolojileri çerçevesinde yeni medya uygulamalarına ilgi duyan ve iletişim becerilerini geliştirmek isteyen, görsel hafıza ve yazma yeteneği konusunda kendine güvenen, teknolojiye meraklı, özgüveni yüksek, medya sektöründe çalışmak isteyen kişiler için bölümümüz uygun bir tercih ol ...

Departments Transferred by Undergraduate Transfer

Yeni Medya ve İletişim bölümü,  önlisans/lisans programlarına “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” doğrultusunda kontenjan dahilinde yatay geçişle öğrenci kabul etmektedir.

 

Quotas

2025-2026

Higher Education Institutions Exam - General-Full Time
kontejan 25% Tuition Fee Waiver TYT
Kontenjan 82
Taban Puanı 250.99579
Taban Başarı Sırası 1635348
kontejan Full Tuition Fee Waiver TYT
Kontenjan 12
Taban Puanı 365.22739
Taban Başarı Sırası 326947