Directorate of International Students -

Endüstri Mühendisliği Bölümü Videos

Click to watch the video

ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ

Aim Of The Department's
Bölümümüzün temel amacı: Mezunlarımızı, lisans eğitimi boyunca kazandıkları bilgi ve beceriler sayesinde, işletme ve kuruluşlarda iş sistem ve süreçlerinin etkenlik, verimlilik, kazançlılık, esneklik, duyarlılık, sürdürülebilirlik ve yüksek kalite ilkeleri doğrultusunda çevreyle uyumlu bir biçimde i ...
Future Of The Department's
Mühendislik yetkinlikleri ile çalıştıkları kurumlarda kaliteyi ve verimi artıran, maliyetleri düşüren Endüstri Mühendisleri, aranılan saygın mühendislik dalları arasında yer alır. Hemen hemen her iş alanında çalışma olanağına sahip bulunan Endüstri Mühendislerine duyulan gereksinim ise her geçen gün ...
Career Opportunities
Kamu kuruluşları ve özel alanlarda geniş istihdam olanaklarına sahip olan Endüstri Mühendisleri, bankacılıktan, otomotive, telekominikasyondan, enerjiye kadar çeşitli sektörlerde çalışmaktadırlar. Endüstri Mühendislerinin, çalıştıkları sektörlere göre iş pozisyonları ve departmanları da farklılık gö ...
Who Should Choose
Endüstri Mühendisliği, hayata sistem bakış açısıyla bakabilen, olayları nedenleriyle sorgulayabilen, yöntem geliştirmeyi yaşam biçimi haline getirmiş, hızlı karar verebilen, verimlilik arttırma ve süreç geliştirme konularında kendini geliştirmek isteyen kişiler için uygun bir tercih olabilir.
International Accreditations

ABD merkezli olan "Accreditation Board for Engineering and Technology" (ABET) üniversitelerin mühendislik fakültelerini denetlemektedir.

Departments Transferred by Undergraduate Transfer

Öğrencilerin bir yükseköğretim kurumundan diğerine geçişlerinde 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 7. maddesinin (e) fıkrasına göre hazırlanan  yönetmelik hükümleri uygulanır.

 

Quotas

2025-2026

Higher Education Institutions Exam - General-Full Time
kontejan 50% Tuition Fee Waiver SAY
Kontenjan 25
Taban Puanı
Taban Başarı Sırası
kontejan Full Tuition Fee Waiver SAY
Kontenjan 14
Taban Puanı 391.76967
Taban Başarı Sırası 91500