Directorate of International Students -

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Aim Of The Program's
Kurum ile halk arasındaki iletişimde köprü görevi üstlenen halkla ilişkiler ve tanıtım sektörü ile toplum için etik ve bilimsel yöntemler doğrultusunda mesleki anlamda donanımlı, sorumluluk sahibi, çözüm odaklı, proaktif, global düşünebilen bireyler yetiştirmektir. Dijitalleşmenin hız kazandığı çağı ...
Future Of The Program's
Günümüzde pazarlama  tüketici alışkanlıkları ile ilgili en önemli değişimlerden biri, tüketicilerin satın alma kararı süreçlerinde hem yüz yüze hem de dijital marka deneyimlerini harmanlamalarıdır. Akıllı telefon ve tablet kullanımındaki patlamayla birlikte, tüketiciler artık her zaman ve her ...
Career Opportunities
Firmaların kurum içi halkla ilişkiler, kurumsal iletişim birimleri ve kurum dışı ajans yapıları içerisinde halkla ilişkiler uygulamaları gerçekleştirilebilecek, her sektörden kurumsal felsefeyi benimsemiş işletmeler.
Who Should Choose
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, sözel, yazılı ve görsel iletişim alanlarına ilgi duyan, hızlı düşünebilen, organizasyon yeteneği yüksek ve sosyal medya becerileri gelişmiş kişiler veya bu yönlerini geliştirmek isteyenler için uygun bir tercih olabilir.

Departments Transferred by Undergraduate Transfer

Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık, Radyo ve Televizyon Programcılığı, Yerel Yönetimler.

Departments Passed by Vertical Transfer

Görsel İletişim Tasarımı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Bilimleri, İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarım, İletişim Sanatları, Reklam Tasarımı ve İletişimi, Reklamcılık, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler.